Páginas

Mostrando entradas con la etiqueta música asturiana. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta música asturiana. Mostrar todas las entradas

jueves, 25 de junio de 2009

Crack: Si todo hiciera crack (1979)

Crack, es una banda de Gijón, que en el año 1.979 editó un sólo disco, "Si todo hiciera Crack", el cuál lo considero como uno de los mejores discos progresivos realizado en España.
Los componentes del grupo son:
Mento Hevia: teclados y voz
Alex Cabral: bajo
Alberto Fontaneda: guitarra, flauta y voz
Rafael Rodríguez: guitarra
Manolo Jiménez: batería
Siete temas componen este espléndido disco:
1. Descenso en el Mahellstrong (5:27)
2. Amantes de le Irrealidad (6:15)
3. Cobarde O Desertor (4:56)
4. Buenos Deseos (3:54)
5. Marchando Una del Cid (Pt. 1, 2) (7:45)
6. Si Todo Hiciera Crack (10:11)
7. Epillogo (2:19)
Duración total: 40:47
Todos los temas tienen una instrumentación muy rica, destacando los teclados de Mento Hevia y la flauta de Alberto Fontaneda. Al estilo más sinfónico setentero, la música de Crack demuestra lo que son capaces de hacer cuando las ideas originales y la calidad instrumental se mezclan. La aportación a los temas de voces y coros lo hace todavía más interesante, si bien no es la parte más destacable, siendo esta los desarrollos instrumentales, a veces barrocos, con momentos culminantes de solos de teclados. Precisamente por este motivo destaco su tema homónimo, siendo su final uno de los momentos más álgidos del disco. Imprescindible y altamente recomendable.
http://www.sinfomusic.es/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1138146980/0




Bajar

martes, 17 de marzo de 2009

Isaac Turienzo: Made in Asturies - 1992



Destacado en la revista Crea de la S.G.A.E. como uno de los músicos españoles de Jazz más importantes de la década de los noventa, Turienzo ha actuado en los mejores festivales, teatros, auditorios y salas de conciertos tales como: Festival Internacional de Jazz de Atenas , Auditorio del Museo Pushkin de Moscú, Gran Auditorio del Centro Cultural de Belèm en Lisboa, Auditorio del Palacio de las Comunidades Europeas (Luxemburgo), Auditorio San Felipe Neri y Centro de Estudios Martianos (La Habana, Cuba), Teatro Regional de Orán (Argel), Festival Internacional de Jazz de San Sebastián, Instituto Cervantes de Bremen (Alemania), Festival Internacional de Jazz de Evora (Portugal), Auditorio Bahnini (Rabat), Auditorio del Instituto Cervantes de Casablanca (Marruecos), Auditorio del Conservatorio Filipo Nakas de Atenas, Auditorio Carlos P. Rómulo, Manila(Filipinas), Gran Auditorio de Abu-Dhabi (Emiratos Árabes), Embajada de Canadá en Riad (Arabia Saudí), Diplomatic Club Garden's de Mascate (Omán), Auditorio del Instituto Cervantes en Burdeos (Francia), Auditorio Casa del Pintor en Moscú, Festival Internacional de Jazz de Getxo (Bilbao), Centro Cultural de la Villa de Madrid, Colegio Mayor San Juan Evangelista (Madrid), Universidad de La Magdalena en Santander, Auditorio Manuel de Falla de Granada, Palacio de la Sta. Cruz de Valladolid, Auditorio Ciudad de León, Teatro Principal de Santiago de Compostela, Gran Teatro de Córdoba, Teatro Campoamor de Oviedo, Teatro Jovellanos de Gijón, Gran Teatro de Cáceres, Teatro López de Ayala en Badajoz, Festival Internacional de Música de Segovia, Auditorio Príncipe Felipe de Oviedo, Teatro Principal de Orense, etc.
En el ámbito del Jazz, ha compartido escenario con músicos como: Eddie Henderson, Jerry González, Miguel Ángel Chastang, Jorge Pardo, Tino di Geraldo, Carlos Carli, Bob Sands, Andrezj Oleznizjack, Rebecca Parrish, Peer Wyboris, Horacio Fumero, Paulo Bandeira, Nelson Cascais, Ángel Rubio, Carlos Barreto, Chris Kase, Laurent Filipe, Guillermo Mc Guill, Ove Larsson, Matthew Simon, etc. En el campo de la música clásica ha actuado junto a músicos de la talla de Armando Orbón y Solistas de Virtuosos de Moscú, entre muchos otros excelentes músicos.


Made in Asturies es el primer disco de Jazz grabado en Asturias, con Josua Kühl, Félix Morales y la colaboración de Paul Garment)
http://www.isaacturienzo.com/


miércoles, 11 de marzo de 2009

Anabel Santiago: Al son de la lluna - 2003


Al son de la lluna
Autor: Anabel Santiago
Un esperadísimu proyectu qu´axunta un bon númberu de músicos y escritores col envís d´arropar la voz de la permoza cantante de tonada Anabel Santiago, llamada a ser la ponte qu´avere la tonada a les nueves xeneraciones.
Descripción llarga: Anabel Santiago ye, pesie a la so mocedá, una de les voces más renomaes de la tonada. Dempués d´años de practicar un estilu clásicu sorpréndenos con "Al son de la lluna", onde l´actualización d´esti xéneru ye´l filu conductor. Pa ello nun refuga d´esperimentar con soníos lletrónicos, folkis o rockeros. Ye ésti un trabayu variáu y amenu, con estremaos ritmos y arreglos que realcen la inconfundible voz d´esta cantante llamada a ser la ponte qu´avere la tonada a les nueves xeneraciones. Aspeutu destacable tamién son les lletres de los cantares, onde collaboren dellos de los meyores escritores asturianos d´anguaño. Al son de la lluna ye un impecable trabayu que tresporta la canción asturiana al presente sieglu.La propuesta busca bien a les clares abrir nuevos caminos a la música asturiana y son delles les novedaes que van nesti sen: De mano, nun s´usa solo la gaita p´acompañar la voz de la cantante, alcontramos a Xuan Nel Expósito colos curdiones, a Diego Pangua nes gaites y les xiblates, Ramón G. Morán pon los teclaos, Roberto Díaz "Tana" na batería y nes percusiones, amás de los productores del discu, Sergio Rodríguez y Rubén Bada, qu e faen aportaciones perimportantes en cuantes a programaciones, vigulinos, guitarres y baxu.Tamién collaboraron voces como la de Xosé Ambás, qu´echa una danza con Anabel en "Cantar del home solu", y Marta Elola en "Señaldá", que ye una gallegada mui especial. Pero non solo cambia lo qu´acompaña a la cantante, tamién la propia cantante atrévese con estilos diferentes-- vaqueiraes, dances...--averándose incluso en dellos temes a un estilu pop, que por supuestu, nun tamos avezaos a topar en discos de cantantes de tonada.Les lletres de los cantares son toes d´escritores d´anguaño, quitando´l bonus track "Coyi d´un artu una flor" que ya pudimos escuchar nel discu de la Xunta Moza "L´Asturianu vive, la llucha sigue". Los escritores son xente tan conocío como Xuan Bello, Inaciu Llope, Pablo Antón Marín Estrada...etc. Con too y con ello, como nun podía ser d´otramiente, nel discu tamién hai sitiu pa tonaes cantaes siguiendo l´estilu tradicional, anque con pequeñes variaciones, como pasa colos cantares "Asturies", "Amor quien te tuviera" y "Coyí d´artu una flor".

Cantares del discu:

1. Son de la lluna

2. A la mar vanse los ríos

3. Alma de fierro

4. Cantar del home solu

5. Buscando lleña

6. Vaqueira

7. Les andarines

8. Amor quien te tuviera

9. Asturies

10. Señaldá

11. Bonus track: Coyí d´un artu una flor.

Free Counter and Web Stats